Regulamin zakupów sklepu internetowego:

www.ePolonica.pl

Elżbieta Jędrzejczak - Toś Nieciszów 121
56-400 Olesnica
NIP: 6931896036

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Wszystkie ceny na www.epolonica.pl są podawane w walucie polskiej (PLN). Ceny promocyjne nie łączą się z innymi promocjami (gratisami itp.)

2. Kupione towary wysyłamy w ciągu 1 do 2 dni roboczych od daty zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.

3. Jeśli nie jesteś zadowolony z naszej obsługi i chcesz wystawić nam negatywną lub neutralną opinię koniecznie skontaktuj się z nami, a na pewno znajdziemy rozwiązanie.

4. Przesyłki zawsze należy sprawdzać w obecności firmy dostarczającej. Zwłaszcza jeżeli przesyłka budzi jakiekolwiek wątpliwości - jakiekolwiek wgniecenia, zgniecenia, przebicia opakowania. Wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki przyjmujemy wyłącznie wraz z załączonym protokołem szkody spisanym z przewoźnikiem dostarczającym paczkę. Nie spisanie protokołu uniemożliwia nam przyjęcie reklamacji na towar uszkodzony w transporcie.

5. W momencie gdy przesyłka zostaje wysłana, otrzymujecie Państwo maila z detalami dotyczącymi dostawy, dzięki temu mogą Państwo sprawdzić na jakim etapie dostarczenia znajduje się przesyłka.

6. Niejasności z przesyłkami można wyjaśnić pod numerami telefonów:

  • Poczta Polska Infolinia: 801 333 444 / Dla telefonów komórkowych:43 842 06 00 7. Akceptujemy elektroniczne potwierdzenie płatności.

II. ZWROTY, REKLAMACJE, WYMIANA

Przed rozpoczęciem procedury zwrotu, reklamacji lub wymiany należy koniecznie zapoznać się z regulaminem.

Należy wypełnić odpowiedni formularz i dołączyć go do przesyłki:

Wszelkie zwroty reklamacje i wymiany należy wysyłać pod adres: ePolonica

Elżbieta Jędrzejczak - Toś Nieciszów 121
56-400 Olesnica

1. WYMIANA

W przypadku gdyby okazało się że dany przedmiot został przez Państwa źle dobrany np. rozmiarowo, należy odesłać go do nas wraz wypełniony formularz wymiany: Formularz Wymiany. Należy pamiętać iż towar nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać oryginalne niezniszczone pudełko oraz pisemneoświadczenie.

BRAK WYPEŁNIONEGO FORMULARZA WYMIANY SPOWODUJE ZWROT PACZKI DO NADAWCY!!!

Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem gdyż takie paczki nie zostaną odebrane przez naszą firmę, a zwrot zostanie uznany za niewniesiony.

2. REKLAMACJE

ePolonica Elżbieta Jędrzejczak – Toś jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez konsumenta, w zakresie określonym .
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego regulaminu proszę kierować na adres: epolonica@epolonica.pl, telefonicznie na numer +48 536 493 727; +48 536 493 728 lub poprzez formularz reklamacji Formularz Reklamacji . ePolonica Elżbieta Jędrzejczak - Toś zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Reklamacji podlegają:

a) Towary posiadające wady ukryte powstałe z winy producenta
b) Towary uszkodzone mechanicznie w czasie transportu (Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki przed jej odbiorem od kuriera)
c) Towary niezgodne z zamówieniem

BRAK WYPEŁNIONEGO FORMULARZA SPOWODUJE ZWROT PACZKI DO NADAWCY Z PROŚBĄ O PRZESŁANIE DOKUMENTÓW UMOZLIWIAJĄCYCH ROZPATRZENIE REKLAMACJI!!!

Koszty dostarczenia towaru w pierwszej kolejności ponosi Kupujący, jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną to towar zostaje odesłany do Klienta na koszt firmy ePolonica.pl. Koszt doręczenia reklamowanego produktu poniesiony przez Klienta w przypadku uznania reklamacji zostaje zwrócony.

Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.

3. ZWROTY

Zgodnie z Art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. konsument może w ciągu 10 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy, bez podania przyczyny. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie i zwrócić towar. Forma pisemna odstąpienia od umowy jest wymogiem ustawowym bez którego odstąpienie od umowy będzie nieskuteczne. Wzór pisemnego oświadczenia: Formularz Zwrotu. Należy pamiętać iż towar nie może nosić śladów użytkowania, oraz w paczce powinien znajdować się dowód zakupu wraz z pisemnym oświadczeniem. Do przesyłki należy włożyć wszystko co znajdowało się wewnątrz łącznie z gratisami.

Pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru. Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem gdyż takie paczki nie zostaną odebrane przez naszą firmę, a zwrot zostanie uznany za niewniesiony.

W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta: E-mail:epolonica@epolonica.pl
Telefon: + 48 536 493 727 lub +48 536 493 728